Een paar dagen voor vertrek - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Annemieke Bosch - WaarBenJij.nu Een paar dagen voor vertrek - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Annemieke Bosch - WaarBenJij.nu

Een paar dagen voor vertrek

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

21 December 2016 | Nederland, Hoofddorp

Lieve familie en vrienden,

Sommige van jullie weten al dat ik (Annemieke) tijdens mijn reizen graag een dagboek bij hou. Ik vind dit altijd een leuke herinnering. Sommige details van het reizen vergeet je namelijk in de loop der tijd helaas weer, terwijl dit soms juist de leukste details zijn! Net als in andere jaren zal ik deze verhalen met het thuisfront delen, maar voel je absoluut niet verplicht om ze te lezen. Ik schrijf de verhalen puur ter herinnering voor mezelf en ik kan soms wat lang van stof zijn! ;)

We beginnen inmiddels al lekker de vakantiekriebels te krijgen! Ik hoef nog maar één dagje te werken en Erwin nog maar twee. Daarna hebben we nog drie verrukkelijke kerstdiners in het vooruitzicht en dan springen we maandagochtend heerlijk met z’n tweetjes in het vliegtuig voor ons eerste grote avontuur samen!

Voor nu wensen we jullie allemaal hele fijne kerstdagen en wie weet horen jullie voor het einde van het jaar al hoe ons eerste avontuur in New York is geweest!

Liefs Annemieke & Erwin

  • 22 December 2016 - 17:45

    Meindert En Mia:

    Hoi aanstaande reizigers!
    We zijn best wel een beetje jaloers op jullie mooie reisplannen, maar we gunnen jullie het van harte!
    Voor het eerst samen echt op reis, best wel een beetje spannend maar vooral heel leuk.
    Aan de voorbereiding zal het niet liggen, daar hebben jullie heel veel werk van gemaakt.
    We verheugen ons op de reisverhalen die gaan volgen. Wel voorzichtig doen he......
    Groet, Meindert en Mia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Annemieke

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 7797

Voorgaande reizen:

26 December 2016 - 21 Januari 2017

Onze eerste grote reis samen

Landen bezocht: